Půjčky Praha

o půjčkách, půjčování a penězích

Samsung partnerem skupiny Tata Bojs při vzniku prvního hudebního 3D … – Inet.sk

Samsung, průkopník 3D technologie a největší světový výrobce 3D televizorů, se stal společně s produkcí Caviar Prague partnerem oblíbené hudební skupiny Tata Bojs při natáčení nového 3D hudebního videoklipu k písničce Homo Demo. Ten je vůbec prvním oficiálním hudebním 3D videoklipem na české scéně. Režii klipu zajistil Šimon Šafránek, o kameru se postaral kameraman Zbyněk Kunc.

Společnost Samsung Electronics Co., Ltd., přední světová společnost v oblasti digitálních médií a digitální konvergence, navázala partnerství s hudební skupinou Tata Bojs a velkou měrou tak přispěla ke vzniku prvního hudebního 3D videoklipu v Česku.

Klip k písničce Homo Demo, z alba Ležatá osmička, se natáčel dva dny, v druhé polovině července, na střeše Nové budovy Národního muzea v Praze. Technika určená pro natáčení klipu v 3D byla přivezena z Anglie a podílela se například na vzniku poslední snímky známého režiséra Ridleyho Scotta s názvem Prometheus.

„Těší nás, že můžeme být při takové události, jako je vznik prvního českého hudebního 3D videoklipu. Když jsme nabídku na partnerství při tvorbě dostali , byla to pro nás jasná volba , říká Jiří Kolařík , produktový manažer divize AV společnosti Samsung .

„O natáčení 3D klipu k naší písničce Homo Demo jsme se s režisérem Šimonem Šafránkom povídali někdy před rokem krátce po vydání Ležaté osmičky . Takové natáčení je finančně dost náročné. A vlastně nyní díky firmě Samsung a produkci Caviar se celá akce dala do pohybu. Kromě členů kapely se v klipu objeví i někteří naši fanoušci. Ti byly vybraní formou facebook castingu a rádi by jsme jim všem ještě jednou poděkovali za čas a vstřícnost při natáčení . Mohu vám potvrdit , že natočené záběry jsou skutečně 3D ! Takto plasticky jsem Prahu , UFO na střeše , vycpané zvířata a Homo Demo lidstvo zkušební, ještě nikdy neviděl , říká s úsměvem Milan Cais.

„Produkci při tvorbě klipu zajistila nadnárodní produkční společnost Caviar , která se nedávno stala 4. nejlepší produkcí na světě za získání mnoha ocenění na reklamním festivalu Cannes LIONS 2012. „Natáčení videoklipu pro Tata Bojs s technologii 3D pro nás byla velká výzva. Klip jsme potřebovali dostat co nejblíže k mrakem, proto svou dispozici í nakonec vyhrála střecha Novej budovy Národního muzea , říká Jan Strašík, výkonný producent společnosti Caviar.

Skladba Homo Demo pochází z posledního studiového alba Ležatá osmička, které stejně jako všechny ostatní nahrávky Tata Bojs vydává a distribuuje Supraphon. „Nové technologie a Tata Bojs, to je vždy na jednotku fungující spojení. Je skvělé, že se našel partner umožňující realizovat nadčasové a novátorské umělecké sny Tata Bojs“, doplňuje Michal Maka, marketingový manažer vydavatelství Supraphon as.

Pro nový videoklip bude v rámci oficiálních webových stránek Tata Bojs.cz vytvořena microsite, kde budou postupně přidávány další informace nebo fotografie a videoklip z natáčení. Pro skalní fanoušky pak budou realizovány soutěže o volné vstupy na chystaný koncert.